Superstorage.pl przyjmuje zgłoszenia reklamacji na towar wadliwy tylko drogą elektroniczną. Po przyjęciu zgłoszenia towar powinien być dostarczony w ciągu 7 dni. Reklamacje nie zgłoszone nie będą przyjmowane. Zgłoszenie należy wysłać na adres rma@superstorage.pl lub można skorzystać z formularza reklamacyjnego rma.comset.pl.
Prawidłowe zgłoszenie musi zawierać nr faktury, nazwę wadliwgo produktu, nr seryjny, opis uszkodzenia, a także adres zwrotny na który ma zostać odesłane urządzenie po naprawie.
Serwis nie odpowiada za wady towaru powstałe w wyniku transportu towaru do serwisu szczególnie w przypadku braku oryginalnego opakowania zabezpieczającego.
Reklamowany towar należy wysłać na własny koszt pod poniższy adres :
Comset S.A. - SERWIS
ul. Łutnia 7
30-799 Kraków
Na opakowaniu prosimy umieścić otrzymany nr RMA !!!
|